Біз сізге қалай көмектесе аламыз?

Сізді не қызықтыратынын енгізіңіз
Онлайн тіркелу

Егер сіз жүксіз саяхаттасаңыз және отырғызу талонының екі данасы қағаз түрінде болса, ішкі бағыттар бойынша 30 минуттан кешіктірмей тексеру мен отырғызудан өтуге болады, ал халықаралық рейстерде ұшуға дейін 60 минуттан кешіктірмей өтуге болады. Егер сізде жүгіңіз болса немесе сізде басып шығарылған отырғызу талондары болмаса, сіз ішкі бағыттар бойынша 40 минуттан кешіктірмей, халықаралық бағыттар бойынша 60 минуттан кешіктірмей жөнелтілетін әуежайдағы тіркеу пунктіне барып, отырғызу талоны мен жүк белгісін алу қажет.

Тіркеу пунктіне ішкі бағыттар бойынша рейс жөнелтілгенге дейін 40 минуттан кешіктірмей, ал халықаралық рейстерде рейс жөнелтілгенге дейін 60 минуттан кешіктірмей әуекомпанияның өкіліне «Отырғызу талонын қайта рәсімдеу» өтінішімен жүгінуге болады.

Орындарды келесі жолдардың бірімен төлеуге болады:
- әуе компаниясының ресми кассасында алдын ала (кассаның жұмыс уақытында);
- ресми сайтта онлайн тіркеуді ашпас бұрын;
- Ұшудан 24 сағат бұрын, әуекомпанияның ресми сайтында онлайн тіркелу кезінде;
- ұшу алдында әуежайдағы тіркеу пункте;
- клиенттерді қолдау бөліміне телефон арқылы +7 7252 99 88 80 (24/7) немесе bilet@scat.kz электрондық поштасына жазуыңызға болады.

Онлайн тіркеуді жолаушы әуекомпанияның ресми сайтында дербес жүзеге асырады. Әуекомпания өкілдеріне жолаушыларды онлайн тіркеуге рұқсат етілмейді. Сондай-ақ, онлайн тіркеуден өту кезінде жолаушы тасымалдауға тыйым салынған жүктердің тізімімен және онлайн тіркеу ережелерімен жеке танысуы керек.

Егер орындар көрсетілген картада (Бос) орындар қол жетімді болса, сіз мұны жасай аласыз. Жолаушыларды топ етіп немесе жеке-жеке тіркеңіз.

Екі жасқа дейінгі баласы бар жолаушы онлайн тіркеуден өте алады, бірақ орынды таңдауда шектеулер бар. 2 жасқа дейінгі баласы бар жолаушыға 1,2 және апаттық қатарларды қоспағанда, шет жағасында орын таңдауға болады.

Жолаушылардың осы санаты үшін Онлайн тіркелу қол жетімді емес. Жануарларды тасымалдау жағдайында тек әуежайда тіркеуге болады, тіркеу үстелінде жануардың құжаттары мен анықтамаларды көрсету қажет. Жануарларды тасымалдау ережелері әуекомпанияның сайтында көрсетілген
Үй жануарлары

Осы санаттағы жолаушылар мен оны алып жүретін адамдар үшін Онлайн тіркеу қол жетімді емес. Мүмкіндігі шектеулі жолаушыларды тасымалдау ережелері әуекомпанияның сайтында сипатталған Мүмкіндігі шектеулі жолаушылар

Осы санаттағы жолаушыларды Онлайн тіркеу мүмкін емес. Еріп жүрмейтін ересек адамсыз, балаларды тасымалдау ережелері әуекомпанияның сайтында сипатталған: Жетелеушісі жоқ балалар

Жүктеу мәселесі нашар интернет қосылымына, кэшке немесе браузердің ескірген нұсқасына байланысты болуы мүмкін. Тіркелу әрекетін қайталауды, интернет байланысын тексеруді немесе шолғышты өзгертуді сұраймыз.

Чартерлік және маусымдық туристік рейстерге Онлайн тіркелу сайтта қолжетімді;sundayairlines.kz

Ұшудан бас тартқан кезде жолаушы міндетті түрде тіркеу жөніндегі агентке немесе әуекомпания өкіліне жүгініп, ұшу әуежайында тіркеуді алып тастауы не жолаушының деректерін, билет нөмірін, маршрутын және рейс нөмірін көрсете отырып, тіркеуден шығару туралы өтініш жіберуі тиіс. Өтінішке міндетті түрде жолаушының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі қоса беріледі. Сайттағы кері байланыс нысаны арқылы. Рейске келмегені үшін қосымша айыппұлдарды болдырмау үшін тіркеуден шығару туралы өтінішті жіберуді ұмытпаңыз, әйтпесе ұшуға дейін орын босатылған болып саналмайды. Билетті тіркеуден шығарғаннан кейін немесе рейс ұшқаннан кейін ғана қайтаруға немесе қайта брондауға болады.

Билетті қалай сатып алуға болады

Іздеу кезінде ең төменгі тарифтер ұсынылған тізімде бірінші болады.

Тегі мен аты құжаттағы дыбысты бұзбайтын латын әліпбиінде еңгізіледі, құжаттың толық нөмірі еңгізіледі (араб және рим цифрлары) Паспорттың сериясы мен нөмірі бос орынсыз және № белгісісіз еңгізілуі керек.

Маршрут-түбіртек үш тілде (қазақ, орыс және ағылшын) беріледі.

Билеттегі деректерді дұрыс толтыру үшін транслитераторды немесе аудармашыны пайдалануға болады.

Тегі мен аты-жөнінің дұрыс транслитерациясы сіздің төлқұжатыңызда / жеке куәлігіңізде көрсетілген.

Егер билет әуекомпанияның ресми сайтында www.scat.kz сатып алынған болса сізге нәрестенің құжаттарымен бірге ересек адамның билетін тіркеу арқылы біздің поштаға websales@scat.kz сұрау жіберу керек. Егер билет үшінші тарап сайтынан немесе кассадан сатып алынған болса, билетті сатып алынған орнына жүгіну керек.

АҚШ, Канада, Ұлыбритания, Жаңа Зеландия, Бразилия және Еуропа елдерінде шығарылған карталармен төлем картада 3D secure орнатылған кодты ескере отырып мүмкін болады. 3D secure кодын орнату үшін картаны шығарған банкке хабарласу қажет.

Сіз тапсырысты басқа біреудің банктік картасымен немесе басқа адамның тапсырыстарын банктік картаңызбен төлей аласыз. Бірақ біреудің банктік картасын оның заңды иесінің келісімінсіз пайдалану заңсыз болып табылады.

Тегі мен атын тек латын тілінде, дәл төлқұжаттағыдай еңгізу керек.

Біздің сайтта жасалған барлық тапсырыстар 1 сағат бойы белсенді, содан кейін олар автоматты түрде жойылады.

Тапсырысты банктік картамен төлеу келесі себептерге байланысты болмауы мүмкін:сіздің банктік картаңызда қаражат жеткіліксіз; сіздің картаңыздың түрі Интернет арқылы төлем жасауды қолдамайды; карта деректері дұрыс көрсетілмеген (карта нөмірі немесе картаның жарамдылық мерзімі немесе CVV/CVS кодтары).Төлем сіздің банкіңіз күнделікті төлем сомасына белгілеген шектеулерге байланысты болмауы мүмкін. Осы мәселелерді шешу үшін Сіз банк мамандарымен байланыса аласыз. Сайтта төлеуге байланысты барлық қосымша сұрақтар бойынша www.scat.kz сіз websales@scat.kz электрондық пошта мекенжайына жүгіне аласыз.

Әуе компаниясының тұтынушыларды қолдау орталығына арқылы хабарласыңыз. Біздің операторға тапсырыс нөмірін және электрондық поштаңызды айтыңыз. Біз сізге қысқа мерзімде маршрут-түбіртекті қайта жібереміз.

Билеттерді төлеу уақыты сіздің тапсырысыңызда көрсетілген. Егер сіз төлемді уақытында жасай алмасаңыз, онда осы уақыттан кейін сіздің броныңыз автоматты түрде жойылады және қалпына келтірілмейді. Бұл жағдайда жаңадан тапсырыс беру керек.

Рейс ұшқанға дейін маршруттық түбіртектің көшірмесін алу үшін әуекомпанияның тұтынушыларды қолдау орталығына хабарласуға болады. Егер сіз әуекомпанияның сайтында әуе билетін сатып алған болсаңыз, клиенттерді қолдау орталығында сұрау жібере аласыз немесе сайтта "брондауды басқару"бөлімінде өзіңіз жүктей аласыз.

Билеттегі деректерді өзгерту

Басқа адамға әуе билетті қайта рәсімдеуге әуекомпания ережелерімен тыйым салынады.

«N» әрпі Қазақстан Республикасының төлқұжатында құжат нөмірімен бірге жазылуы керек.

Сіздің төлқұжатыңыздың жарамдылық мерзімі сіздің бүкіл сапарыңызда жарамды екеніне сенімді болуыңыз өте маңызды. Кейбір елдерде белгілі бір уақыт аралығында (әдетте 6 ай) төлқұжаттың жарамдылығы туралы талап бар. Сапарға шықпас бұрын төлқұжатқа қойылатын барлық талаптарды барғыңыз келетін елдің елшілігінен тексеріңіз. Егер сіз сатып алған сәттен бастап ұшу сәтіне дейін жаңа төлқұжат алған жағдайда, билетпен және төлқұжатпен немесе билетті сатып алу орны бойынша "SCAT" әуекомпаниясы өкілдігінің кеңсесіне жүгініп, аты-жөнін, төлқұжат нөмірін дұрыс жаза отырып, брондауға өзгеріс еңгізуіңіз қажет.

Әуекомпанияның www.scat.kz сайтында берілген жолаушының тегін және/немесе аты-жөнін жазуда қателер анықталған жағдайда жолаушы websales@scat.kz электрондық пошта мекенжайына сұранысты растайтын құжаттардың көшірмелерін қоса отырып сұрау салуы қажет. www.scat.kz ресми сайтында шығарылған билеттер бойынша деректерді түзетуге өтінімдер күн сайын сағат 09:00-ден 18:00-ге дейін, бірақ рейстің шығуына 24 сағаттан кешіктірмей қабылданады. Көбірек біліңіз

Әуе тасымалы ережелері

Сіз билетті сатып ала аласыз, бірақ әуекомпания визаға қатысты мәселелер үшін жауап бермейді.

Анықтамаларды ресімдеу

Тасымалдау құжаттамасын қалпына келтіру туралы ресми сұранысты электрондық поштасына жіберу қажет.Мұнда барлық мәліметтер бар

Ұшу мәртебесі

Әрбір ұшып шығу және ұшып келу пункті үшін жергілікті уақыт көрсетіледі.

Жүк және қол жүгі

Спорттық жабдықтарды тасымалдау үшін өтінімді "SCAT" әуекомпаниясының өкілдігінде ресімдеу немесе поштаға хат жазу қажет scat@scat.kz. Арнайы жабдықты тасымалдау шарттары туралы толық ақпаратты мына сілтеме бойынша алуға болады: Спорттық жабдықты тасымалдау

Егер жолаушы өз бетінше қозғала алмаса, оған әуе кемесіне дейін/қайта мүгедектер арбасы беріледі, оны баспалдақпен көтеріп, ұшақтағы орнына отырғызады. Ол үшін клиенттер қолдау орталығы арқылы брондауға арнайы сұрау қойылады. Мүгедектер арбаңызды ұшақтың жүк қоймасына тегін тапсыруға болады. Бұл қызмет басқа барлық бағыттарға тегін, Ыстамбұл рейстерінен басқа (29€)

Ұшып қонған жерге келгеннен кейін, келу залынан шықпай-ақ жүгіңізді таппаған болсаңыз, әуекомпания өкілдерімен байланысыңыз және жүгіңіз, брондау және рейс туралы толық ақпаратты көрсете отырып, оқиға туралы акт немесе жоғалған жүк формасын толтырыңыз, кез келген сурет және бейне материалдарды lf@scat.kz электрондық поштасына жіберіңіз.

Біз сіздің үй жануарыңыздың күйзеліссіз ұшуға және қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін бәрін жасауға дайынбыз. Әуекомпанияға алдын ала хабарлау қажет және сіздің брондауыңызға дұрыс, өзгеріс енгізіңіз. Жануарларды тасымалдау шарттары туралы толық ақпаратты мына сілтеме бойынша алуға болады: Жануарларды тасымалдау

Жүк тасымалы

Әуекомпанияда курьерлік пошта қызметі қарастырылған. Ол үшін рейстің ұшу уақытына 2 сағат қалғанға дейін "SCAT" әуекомпаниясының ресми өкілдігіне жүгіну қажет. Ресми өкілеттілікте поштаның жіберілу және келу мерзімдерін анықтап алыңыз. Қызмет құны поштаның өлшеміне және салмағына байланысты.

Билет айырбастау

"Брондауды басқару" мүмкіндігін пайдалану арқылы рейске өзгерістер енгізуге болады. Қосымша сұрақтар, қателер болған жағдайда, сіз тікелей интернет-сату бөлімінің мамандарына электронды мекен-жай бойынша хабарласа аласыз websales@scat.kz

Егер сіз ауру себебінен билетті мәжбүрлі түрде қайтарғыңыз келсе, ұшуға тыйым салынғанын растайтын анықтама беруіңіз керек. Толығырақ осы бетте

Билетті қайтару

Банк жүйелерінің жұмыс регламентіне сәйкес, қаражат төлем жасалған банк картасына қайтару рәсімделген сәттен бастап 5-10 жұмыс күні ішінде түседі.

Жолаушылар санаттары

Сайтта билетті сатып алу тек 18 жастан асқан адамдарға қол жетімді. Егер сіз балаға билет сатып алғыңыз келсе, кассаға баруыңызды сұраймыз, онда мамандар ілесіп жүруші адам туралы деректермен тиісті өзгерістер енгізеді.

Балалар,еріп жүрмейтін ересек адамсыз алдын ала әуе компаниясының растауымен ғана ұшуға рұқсат етіледі.Ұшу тек күндізгі сағат 06:00-ден 23:00-ге дейін рұқсат етіледі. Тіркелу тек әуекомпанияның кассаларында ғана мүмкін.

Жауап таппадыңыз ба?

Сіздің email *
Сіздің сұрағыңыз