Біз сізге қалай көмектесе аламыз?

Сізді не қызықтыратынын енгізіңіз
Онлайн тіркелу

Егер сіз жүксіз саяхаттасаңыз және отырғызу талонының екі данасы қағаз түрінде болса, ішкі бағыттар бойынша 30 минуттан кешіктірмей тексеру мен отырғызудан өтуге болады, ал халықаралық рейстерде ұшуға дейін 60 минуттан кешіктірмей өтуге болады. Егер сізде жүгіңіз болса немесе сізде басып шығарылған отырғызу талондары болмаса, сіз ішкі бағыттар бойынша 40 минуттан кешіктірмей, халықаралық бағыттар бойынша 60 минуттан кешіктірмей жөнелтілетін әуежайдағы тіркеу пунктіне барып, отырғызу талоны мен жүк белгісін алу қажет.

Тіркеу пунктіне ішкі бағыттар бойынша рейс жөнелтілгенге дейін 40 минуттан кешіктірмей, ал халықаралық рейстерде рейс жөнелтілгенге дейін 60 минуттан кешіктірмей әуекомпанияның өкіліне «Отырғызу талонын қайта рәсімдеу» өтінішімен жүгінуге болады.

Орындарды келесі жолдардың бірімен төлеуге болады:
- әуе компаниясының ресми кассасында алдын ала (кассаның жұмыс уақытында);
- ресми сайтта онлайн тіркеуді ашпас бұрын;
- Ұшудан 24 сағат бұрын, әуекомпанияның ресми сайтында онлайн тіркелу кезінде;
- ұшу алдында әуежайдағы тіркеу пункте;
- клиенттерді қолдау бөліміне телефон арқылы +7 7252 99 88 80 (24/7) немесе bilet@scat.kz электрондық поштасына жазуыңызға болады.

Онлайн тіркеуді жолаушы әуекомпанияның ресми сайтында дербес жүзеге асырады. Әуекомпания өкілдеріне жолаушыларды онлайн тіркеуге рұқсат етілмейді. Сондай-ақ, онлайн тіркеуден өту кезінде жолаушы тасымалдауға тыйым салынған жүктердің тізімімен және онлайн тіркеу ережелерімен жеке танысуы керек.

Егер орындар көрсетілген картада (Бос) орындар қол жетімді болса, сіз мұны жасай аласыз. Жолаушыларды топ етіп немесе жеке-жеке тіркеңіз.

Екі жасқа дейінгі баласы бар жолаушы онлайн тіркеуден өте алады, бірақ орынды таңдауда шектеулер бар. 2 жасқа дейінгі баласы бар жолаушыға 1,2 және апаттық қатарларды қоспағанда, шет жағасында орын таңдауға болады.

Жолаушылардың осы санаты үшін Онлайн тіркелу қол жетімді емес. Жануарларды тасымалдау жағдайында тек әуежайда тіркеуге болады, тіркеу үстелінде жануардың құжаттары мен анықтамаларды көрсету қажет. Жануарларды тасымалдау ережелері әуекомпанияның сайтында көрсетілген
Үй жануарлары

Осы санаттағы жолаушылар мен оны алып жүретін адамдар үшін Онлайн тіркеу қол жетімді емес. Мүмкіндігі шектеулі жолаушыларды тасымалдау ережелері әуекомпанияның сайтында сипатталған Мүмкіндігі шектеулі жолаушылар

Осы санаттағы жолаушыларды Онлайн тіркеу мүмкін емес. Еріп жүрмейтін ересек адамсыз, балаларды тасымалдау ережелері әуекомпанияның сайтында сипатталған: Жетелеушісі жоқ балалар

Жүктеу мәселесі нашар интернет қосылымына, кэшке немесе браузердің ескірген нұсқасына байланысты болуы мүмкін. Тіркелу әрекетін қайталауды, интернет байланысын тексеруді немесе шолғышты өзгертуді сұраймыз.

Чартерлік және маусымдық туристік рейстерге Онлайн тіркелу сайтта қолжетімді;sundayairlines.kz

Ұшудан бас тартқан кезде жолаушы міндетті түрде тіркеу жөніндегі агентке немесе әуекомпания өкіліне жүгініп, ұшу әуежайында тіркеуді алып тастауы не жолаушының деректерін, билет нөмірін, маршрутын және рейс нөмірін көрсете отырып, тіркеуден шығару туралы өтініш жіберуі тиіс. Өтінішке міндетті түрде жолаушының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі қоса беріледі. Сайттағы кері байланыс нысаны арқылы. Рейске келмегені үшін қосымша айыппұлдарды болдырмау үшін тіркеуден шығару туралы өтінішті жіберуді ұмытпаңыз, әйтпесе ұшуға дейін орын босатылған болып саналмайды. Билетті тіркеуден шығарғаннан кейін немесе рейс ұшқаннан кейін ғана қайтаруға немесе қайта брондауға болады.

Жауап таппадыңыз ба?

Сіздің email *
Сіздің сұрағыңыз