Басқа рейстерге немесе күндерге айырбастау

Егер сіздің жоспарларыңыз өзгерсе, сіз таңдаған тарифте рұқсат етілсе, шығарылған билеттерді басқа күндегі рейстерге айырбастауға болады. Онлайн алмасу кезінде тек ұшу күнін өзгертуге және/немесе ұқсас бағыттағы рейс нөмірін өзгертуге болады. Жолаушының бастапқы енгізілген жеке деректерін өзгерту мүмкін емес. Айырбастау кезінде қосымша ақы мөлшері тарифтік ережелерге сәйкес есептеледі.

Маңызды
Әуе компаниясының сайтында билетті тек әуе компанияның сайтында сатып алған жағдайда ғана өзгертуге болады. Әйтпесе, билетті сатып алған агенттікке хабарласу керек.
Мәжбүрлі алмасу

Айыппұлсыз еріксіз қайта брондау жасау үшін (мысалы, ұшып кету уақытын өзгерту немесе рейстен бас тарту кезінде) websales@scat.kz электрондық поштасына өтініш жіберу керек .

Жартылай алмасу

Егер билетті тапсырыс жолаушылардың бір бөлігіне ғана айырбастау талап етілсе, онда мұндай айырбастау нәтижесінде тапсырыс екіге бөлінеді - жаңа билеттері бар жолаушылар үшін жеке бұйрық шығарылады, ол тапсырыс берушіге жіберіледі. Сатып алу кезінде көрсетілген электрондық пошта. Тапсырыстың барлық жолаушыларына бірдей өзгерістер енгізілсе, онда билеттер бөлусіз, қолданыстағы тапсырыс шеңберінде айырбасталады. Егер сіз бірнеше жолаушының билеттерін жаңасына ауыстырғыңыз келсе, бірақ жөнелту параметрлері әртүрлі болса, билеттерді әр жолаушыға бөлек айырбастау керек.

Билетті қалай айырбастауға болады
Алмасуды бастаңыз
Брондауды ашып, жоғарғы оң жақ бұрыштағы Exchange түймесін басыңыз
Ұшуларды және жолаушыларды таңдау
Жүйені өзгерткіңіз келетін рейстер мен жолаушыларды таңдауды ұсынады.
Жаңа рейс іздеңіз
Жаңа күндер мен рейстерді таңдаңыз

Деректерді тексеру
Дұрыс таңдау жасағаныңызға көз жеткізіңіз және қосымша ақы мөлшерін тексеріңіз.

Төлем
Карта деректерін енгізіп, «Төлеу» түймесін басыңыз. Нәтижесінде жаңа тапсырыс деректері, жаңа маршруттық түбіртек және тасымалдау шарттары көрсетілген тапсырыс үшін байланысатын тұлғаның көрсетілген электрондық мекенжайына тиісті хабарлама жіберіледі.
Қандай да бір қиындықтар бар ма?

Егер қандай да бір себептермен алмасуды ұйымдастыру мүмкін болмаса, бізге хабарласыңыз және біздің клиенттерді қолдау бөлімі сізге міндетті түрде көмектеседі!

Бізге жазыңыз