Тасымалдаушының кінәсінен немесе әуе кемесінің кеш келуі салдарынан рейстің ұшуы кешіктірілген немесе болдырылмаған жағдайда, «Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін пайдалану және авиация қызметі туралы» Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес Сіз келесі:
Бұл қызметтерді Авиакомпания қосымша ақы алмай ұсынады.
Рейстің мәртебесі өзгерген кезде тасымалдаушы мұндай өзгеріс туралы білген бойда жолаушыны ұялы байланыстың абоненттік нөмірі және билетті сатып алу кезінде көрсетілген электрондық пошта мекенжайы бойынша, сондай-ақ әуежайда:
Тасымалдаушының кінәсінен немесе әуе кемесінің бес сағаттан артық мерзімге кеш келуі салдарынан рейстің ұшуы кешіктірілген немесе болдырылмаған кезде сіздің таңдауыңыз бойынша:
Рейстің ұшып шығуы кідіртілген кезде, егер рейстің ұшып шығуы еңсерілмейтін күштің салдарынан болған жағдайларды қоспағанда, әрбір кешігу сағаты үшін тариф (кешіктірілген ұшу учаскесінің тарифі) құнының 3% мөлшерінде айыппұл төлеу түрінде өтемақы алуға құқығыңыз бар.
Айыппұл сомасы сатып алынған тарифтің (мерзімі өткен ұшу учаскесінің тарифі) құнынан аспауға тиіс.
Сізге рейстің ұшуы кешіктірілгені үшін айыппұл төлеу үшін Сіз Авиакомпанияның мекенжайына интернет-ресурс немесе Авиакомпания билеттерін сату пункттері арқылы жазбаша өтінішпен (оған қажетті құжаттарды қоса бере отырып) жүгінуіңіз қажет.
Сондай-ақ, ұшып шығу әуежайының қолайсыз метеожағдайлары салдарынан және/немесе ұшып шығу әуежайының кінәсінен туындаған, әуежайлардың жабылуы, литерлік рейстердің келуін/ұшуын күту Авиакомпанияның кінәсі болып табылмайтындығы туралы хабарлаймыз.
Егер сіз жүксіз саяхаттап жүрсеңіз және отырғызу талонының екі данасын да қағаз тасығышта алып жүрсеңіз, кесте бойынша рейс ұшқанға дейін 30 минуттан кешіктірмей тексеруге және отырғызуға бара аласыз. Егер сізде жүк болса немесе өзіңізбен бірге басып шығарылған отырғызу талондары болмаса, әуежайындағы тіркеу үстеліне рейс ұшқанға дейін 40 минуттан кешіктірмей келіп, отырғызу талоны мен жүк белгісін алуыңыз қажет.
Сіз тіркеу үстеліне рейс ұшқанға дейін 40 минуттан кешіктірмей, "отырғызу талонын қайта шығару" өтінішімен әуекомпания өкіліне жүгіне аласыз.
Сайтта онлайн тіркеуден қайта өтіп, жаңа отырғызу орнын таңдап, жаңа отырғызу талонын сақтауды ұмытпаңыз
Онлайн тіркеуді жолаушы әуекомпанияның ресми сайтында дербес жүзеге асырады. Әуекомпания өкілдеріне жолаушыларды онлайн тіркеуге рұқсат етілмейді. Сондай-ақ, онлайн тіркеуден өту кезінде жолаушы тасымалдауға тыйым салынған жүктердің тізімімен және онлайн тіркеу ережелерімен жеке танысуы керек.
Егер орындар көрсетілген картада (Бос) орындар қол жетімді болса, сіз мұны жасай аласыз. Жолаушыларды топ етіп немесе жеке-жеке тіркеңіз.