Біз сізге қалай көмектесе аламыз?

Сізді не қызықтыратынын енгізіңіз
Онлайн тіркелу

Егер сіз жүксіз саяхаттап жүрсеңіз және отырғызу талонының екі данасын да қағаз тасығышта алып жүрсеңіз, кесте бойынша рейс ұшқанға дейін 30 минуттан кешіктірмей тексеруге және отырғызуға бара аласыз. Егер сізде жүк болса немесе өзіңізбен бірге басып шығарылған отырғызу талондары болмаса, әуежайындағы тіркеу үстеліне рейс ұшқанға дейін 40 минуттан кешіктірмей келіп, отырғызу талоны мен жүк белгісін алуыңыз қажет.

Сіз тіркеу үстеліне рейс ұшқанға дейін 40 минуттан кешіктірмей, "отырғызу талонын қайта шығару" өтінішімен әуекомпания өкіліне жүгіне аласыз.

Сайтта онлайн тіркеуден қайта өтіп, жаңа отырғызу орнын таңдап, жаңа отырғызу талонын сақтауды ұмытпаңыз

Онлайн тіркеуді жолаушы әуекомпанияның ресми сайтында дербес жүзеге асырады. Әуекомпания өкілдеріне жолаушыларды онлайн тіркеуге рұқсат етілмейді. Сондай-ақ, онлайн тіркеуден өту кезінде жолаушы тасымалдауға тыйым салынған жүктердің тізімімен және онлайн тіркеу ережелерімен жеке танысуы керек.

Егер орындар көрсетілген картада (Бос) орындар қол жетімді болса, сіз мұны жасай аласыз. Жолаушыларды топ етіп немесе жеке-жеке тіркеңіз.

Екі жасқа дейінгі баласы бар жолаушы онлайн тіркеуден өте алады, бірақ орынды таңдауда шектеулер бар. 2 жасқа дейінгі баласы бар жолаушыға 1,2 және авариялық қатарларды қоспағанда, дәлізде орын таңдауға болады.

Жолаушылардың осы санаты үшін Онлайн тіркелу қол жетімді емес. Жануарларды тасымалдау жағдайында тек әуежайда тіркеуге болады, тіркеу үстелінде жануардың құжаттар мен анықтамаларды көрсету қажет. Жануарларды тасымалдау ережелері әуекомпанияның сайтында сипатталған
Үй жануарлары

Осы санаттағы жолаушылар мен оны алып жүретін адамдар үшін Онлайн тіркеу қол жетімді емес. Мүмкіндігі шектеулі жолаушыларды тасымалдау ережелері әуекомпанияның сайтында сипатталған /kz/passenger-categories/#disabled

Осы санаттағы жолаушыларды Онлайн тіркеу мүмкін емес. Еріп жүрмейтін ересек адамсыз, балаларды тасымалдау ережелері әуекомпанияның сайтында сипатталған: Сүйемелдеусіз балалар

Жүктеу мәселесі нашар интернет қосылымына, кэшке немесе браузердің ескірген нұсқасына байланысты болуы мүмкін. Тіркелу әрекетін қайталауды, интернет байланысын тексеруді немесе шолғышты өзгертуді сұраймыз.

Чартерлік және маусымдық туристік рейстерге Онлайн тіркелу сайтта қолжетімді sundayairlines.kz

Ұшудан бас тартқан кезде жолаушы міндетті түрде тіркеу жөніндегі агентке немесе әуекомпания өкіліне жүгініп, ұшу әуежайында тіркеуді алып тастауы не жолаушының деректерін, билет нөмірін, маршрутын және рейс нөмірін көрсете отырып, тіркеуден шығару туралы өтініш жіберуі тиіс. Өтінішке міндетті түрде жолаушының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі қоса беріледі. Сайттағы кері байланыс нысаны арқылы. Рейске келмегені үшін қосымша айыппұлдарды болдырмау үшін тіркеуден шығару туралы өтінішті жіберуді ұмытпаңыз, әйтпесе ұшуға дейін орын босатылған болып саналмайды. Билетті тіркеуден шыққаннан кейін немесе рейс ұшқаннан кейін ғана қайтаруға немесе қайта брондауға болады.

Әдетте сіз тіркеуге кеткен уақыт белгіленген шектен асып кеткенін білдіреді. Бетті жаңартып, тіркеуді қайта бастауды сұраймыз.

Жауап таппадыңыз ба?

Сіздің email *
Сіздің сұрағыңыз