Біз сізге қалай көмектесе аламыз?

Сізді не қызықтыратынын енгізіңіз
Онлайн тіркелу

Егер сіз жүксіз саяхаттап жүрсеңіз және отырғызу талонының екі данасын да қағаз тасығышта алып жүрсеңіз, кесте бойынша рейс ұшқанға дейін 30 минуттан кешіктірмей тексеруге және отырғызуға бара аласыз. Егер сізде жүк болса немесе өзіңізбен бірге басып шығарылған отырғызу талондары болмаса, әуежайындағы тіркеу үстеліне рейс ұшқанға дейін 40 минуттан кешіктірмей келіп, отырғызу талоны мен жүк белгісін алуыңыз қажет.

Сіз тіркеу үстеліне рейс ұшқанға дейін 40 минуттан кешіктірмей, "отырғызу талонын қайта шығару" өтінішімен әуекомпания өкіліне жүгіне аласыз.

Сайтта онлайн тіркеуден қайта өтіп, жаңа отырғызу орнын таңдап, жаңа отырғызу талонын сақтауды ұмытпаңыз

Онлайн тіркеуді жолаушы әуекомпанияның ресми сайтында дербес жүзеге асырады. Әуекомпания өкілдеріне жолаушыларды онлайн тіркеуге рұқсат етілмейді. Сондай-ақ, онлайн тіркеуден өту кезінде жолаушы тасымалдауға тыйым салынған жүктердің тізімімен және онлайн тіркеу ережелерімен жеке танысуы керек.

Егер орындар көрсетілген картада (Бос) орындар қол жетімді болса, сіз мұны жасай аласыз. Жолаушыларды топ етіп немесе жеке-жеке тіркеңіз.

Екі жасқа дейінгі баласы бар жолаушы онлайн тіркеуден өте алады, бірақ орынды таңдауда шектеулер бар. 2 жасқа дейінгі баласы бар жолаушыға 1,2 және авариялық қатарларды қоспағанда, дәлізде орын таңдауға болады.

Жолаушылардың осы санаты үшін Онлайн тіркелу қол жетімді емес. Жануарларды тасымалдау жағдайында тек әуежайда тіркеуге болады, тіркеу үстелінде жануардың құжаттар мен анықтамаларды көрсету қажет. Жануарларды тасымалдау ережелері әуекомпанияның сайтында сипатталған
Үй жануарлары

Осы санаттағы жолаушылар мен оны алып жүретін адамдар үшін Онлайн тіркеу қол жетімді емес. Мүмкіндігі шектеулі жолаушыларды тасымалдау ережелері әуекомпанияның сайтында сипатталған /kz/passenger-categories/#disabled

Осы санаттағы жолаушыларды Онлайн тіркеу мүмкін емес. Еріп жүрмейтін ересек адамсыз, балаларды тасымалдау ережелері әуекомпанияның сайтында сипатталған: Сүйемелдеусіз балалар

Жүктеу мәселесі нашар интернет қосылымына, кэшке немесе браузердің ескірген нұсқасына байланысты болуы мүмкін. Тіркелу әрекетін қайталауды, интернет байланысын тексеруді немесе шолғышты өзгертуді сұраймыз.

Чартерлік және маусымдық туристік рейстерге Онлайн тіркелу сайтта қолжетімді sundayairlines.kz

Ұшудан бас тартқан кезде жолаушы міндетті түрде тіркеу жөніндегі агентке немесе әуекомпания өкіліне жүгініп, ұшу әуежайында тіркеуді алып тастауы не жолаушының деректерін, билет нөмірін, маршрутын және рейс нөмірін көрсете отырып, тіркеуден шығару туралы өтініш жіберуі тиіс. Өтінішке міндетті түрде жолаушының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі қоса беріледі. Сайттағы кері байланыс нысаны арқылы. Рейске келмегені үшін қосымша айыппұлдарды болдырмау үшін тіркеуден шығару туралы өтінішті жіберуді ұмытпаңыз, әйтпесе ұшуға дейін орын босатылған болып саналмайды. Билетті тіркеуден шыққаннан кейін немесе рейс ұшқаннан кейін ғана қайтаруға немесе қайта брондауға болады.

Әдетте сіз тіркеуге кеткен уақыт белгіленген шектен асып кеткенін білдіреді. Бетті жаңартып, тіркеуді қайта бастауды сұраймыз.

Билетті қалай сатып алуға болады

Іздеу кезінде ең төменгі тарифтер ұсынылған тізімде бірінші болады.

Маршрут-түбіртек үш тілде (қазақ, орыс және ағылшын) беріледі.

Тегі мен аты-жөнінің дұрыс транслитерациясы сіздің төлқұжатыңызда / жеке куәлігіңізде көрсетілген.

Егер билет әуекомпанияның ресми сайтында www.scat.kz. сатып алынған болса сізге нәрестенің құжаттарымен бірге ересек адамның билетін тіркеу арқылы біздің поштаға websales@scat.kz сұрау жіберу керек. Егер билет үшінші тарап сайтынан немесе кассадан сатып алынған болса, билетті сатып алу орнына жүгіну керек.

АҚШ, Канада, Ұлыбритания, Жаңа Зеландия, Бразилия және Еуропа елдерінде шығарылған карталармен төлем картада 3D secure орнатылған кодты ескере отырып мүмкін болады. 3D secure кодын орнату үшін картаны шығарған банкке хабарласу қажет.

Сіз тапсырысты басқа біреудің банктік картасымен немесе басқа адамның тапсырыстарын банктік картаңызбен төлей аласыз. Бірақ біреудің банктік картасын оның заңды иесінің келісімінсіз пайдалану заңсыз болып табылады.

Тегі мен атын тек латын тілінде, дәл төлқұжаттағыдай енгізу керек.

Біздің сайтта жасалған барлық тапсырыстар 1 сағат бойы белсенді, содан кейін олар автоматты түрде жойылады.

Төлқұжат сериясы мен нөмірін бос орынсыз және №белгісінсіз енгізу керек.

Тапсырысты банктік картамен төлеу келесі себептерге байланысты болмауы мүмкін:сіздің банктік картаңызда қаражат жеткіліксіз; сіздің картаңыздың түрі Интернет арқылы төлем жасауды қолдамайды; карта деректері дұрыс көрсетілмеген (карта нөмірі немесе картаның жарамдылық мерзімі немесе CVV/CVS кодтары).Төлем сіздің банкіңіз күнделікті төлем сомасына белгілеген шектеулерге байланысты болмауы мүмкін. Осы мәселелерді шешу үшін Сіз банк мамандарымен байланыса аласыз. Сайтта төлеуге байланысты барлық қосымша сұрақтар бойынша www.scat.kz сіз электрондық пошта мекенжайына жүгіне аласыз websales@scat.kz .

Әуе компаниясының тұтынушыларды қолдау орталығына арқылы хабарласыңыз. Біздің операторға тапсырыс нөмірін және электрондық поштаңызды айтыңыз. Біз сізге қысқа мерзімде маршрут-түбіртекті қайта жібереміз.

Билеттерді төлеу уақыты сіздің тапсырысыңызда көрсетілген. Егер сіз төлемді уақытында жасай алмасаңыз, онда осы уақыттан кейін сіздің броныңыз автоматты түрде жойылады және қалпына келтірілмейді. Бұл жағдайда жаңа тапсырыс беру керек.

Рейс ұшқанға дейін маршруттық түбіртектің көшірмесін алу үшін авиакомпанияның тұтынушыларды қолдау орталығына хабарласуға болады. Егер сіз авиакомпанияның сайтында әуе билетін сатып алған болсаңыз, клиенттерді қолдау орталығында сұрау жібере аласыз немесе сайтта "брондауды басқару"бөлімінде өз бетіңізше жүктей аласыз.

Билеттегі деректерді өзгерту

Басқа адамға әуе билетті қайта ресімдеуге әуекомпания ережелерімен тыйым салынады.

Сіздің төлқұжатыңыздың жарамдылық мерзімі сіздің бүкіл сапарыңызда жарамды екеніне сенімді болуыңыз өте маңызды. Кейбір елдерде белгілі бір уақыт аралығында (әдетте 6 ай) төлқұжаттың жарамдылығы туралы талап бар. Сапарға шықпас бұрын төлқұжатқа қойылатын барлық талаптарды барғыңыз келетін елдің елшілігінен тексеріңіз. Егер сіз сатып алған сәттен бастап ұшу сәтіне дейін жаңа төлқұжат алған жағдайда, билетпен және төлқұжатпен немесе билетті сатып алу орны бойынша "SCAT" әуекомпаниясы өкілдігінің кеңсесіне жүгініп, аты-жөнін, төлқұжат нөмірін дұрыс жаза отырып, брондауға өзгеріс енгізуіңіз қажет.

Әуекомпанияның www.scat.kz сайтында берілген жолаушының тегін және/немесе аты-жөнін жазуда қателер анықталған жағдайда жолаушы websales@scat.kz электрондық пошта мекенжайына сұранысты растайтын құжаттардың көшірмелерін қоса отырып сұрау салуы қажет. www.scat.kz ресми сайтында шығарылған билеттер бойынша деректерді түзетуге өтінімдер күн сайын сағат 09:00-ден 18:00-ге дейін, бірақ рейстің шығуына 24 сағаттан кешіктірмей қабылданады. Көбірек біліңіз

Әуе тасымалы ережелері

Сіз билетті сатып ала аласыз, бірақ әуекомпания визаға қатысты мәселелер үшін жауап бермейді.

Анықтамаларды ресімдеу

Тасымалдау құжаттамасын қалпына келтіру туралы ресми сұранысты электрондық поштасына жіберу қажет. Мұнда барлық мәліметтер бар

Ұшу мәртебесі

Әрбір ұшып шығу және ұшып келу пункті үшін жергілікті уақыт көрсетіледі.

Жүк және қол жүгі

Спорттық жабдықтарды тасымалдау үшін өтінімді "SCAT" әуекомпаниясының өкілдігінде ресімдеу немесе поштаға хат жазу қажет scat@scat.kz. Арнайы жабдықты тасымалдау шарттары туралы толық ақпаратты мына сілтеме бойынша алуға болады: Спорттық жабдықты тасымалдау

Біз сіздің үй жануарыңыздың күйзеліссіз ұшуға және қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін бәрін жасауға дайынбыз. Әуекомпанияға алдын ала хабарлау қажет және сіздің брондауыңызға дұрыс, өзгеріс енгізіңіз. Жануарларды тасымалдау шарттары туралы толық ақпаратты мына сілтеме бойынша алуға болады: Жануарларды тасымалдау

Жүк тасымалы

Әуекомпанияда курьерлік пошта қызметі қарастырылған. Ол үшін рейстің ұшу уақытына 2 сағат қалғанға дейін "SCAT" әуекомпаниясының ресми өкілдігіне жүгіну қажет. Ресми өкілеттілікте поштаның жіберілу және келу мерзімдерін анықтап алыңыз. Қызмет құны поштаның өлшеміне және салмағына байланысты.

Билет айырбастау

"Брондауды басқару" мүмкіндігін пайдалану арқылы рейске өзгерістер енгізуге болады. Қосымша сұрақтар, қателер болған жағдайда, сіз тікелей интернет-сату бөлімінің мамандарына электронды мекен-жай бойынша хабарласа аласыз websales@scat.kz

Егер сіз ауру себебінен билетті мәжбүрлі түрде қайтарғыңыз келсе, ұшуға тыйым салынғанын растайтын анықтама беруіңіз керек. Толығырақ осы бетте

Билетті қайтару

Банк жүйелерінің жұмыс регламентіне сәйкес, қаражат төлем жасалған банк картасына қайтару рәсімделген сәттен бастап 5-10 жұмыс күні ішінде түседі.

Жолаушылар санаттары

Сайтта билетті сатып алу тек 18 жастан асқан адамдарға қол жетімді. Егер сіз балаға билет сатып алғыңыз келсе, кассаға хабарласуыңызды сұраймыз, онда мамандар ілесіп жүруші адам туралы деректермен тиісті өзгерістер енгізеді.

Балалар,еріп жүрмейтін ересек адамсыз алдын ала әуе компаниясының растауымен ғана ұшуға рұқсат етіледі.Ұшу тек күндізгі сағат 06:00-ден 23:00-ге дейін рұқсат етіледі. Тіркелу тек әуекомпанияның кассаларында ғана мүмкін.

Жауап таппадыңыз ба?

Сіздің email *
Сіздің сұрағыңыз